Livrare gratuită pentru comenzi > 150 lei



Întrebări frecvente

Profil / Contul meu

Cum pot să mă înregistrez?

Pentru a putea face cumpărături pe www.decoratiunihandemade.ro aveți opțiunea de a vă înregistra sau de a comanda fără cont.
Totuși, recomandarea noastră este să vă înregistrați pentru că beneficiați de o multitudine de avantaje.
Înregistrarea este rapidă și ușoară, va trebui să completați câmpurile de nume, e-mail și parolă – puteți să vă înregistrați făcând click aici.
Dacă la înregistrare ați confirmat că sunteți de acord să primiți notificări de la noi prin e-mail, veți avea posibilitatea să aflați între primii cele mai bune oferte, promoții și articole de la www.decoratiunihandemade.ro.

Cum pot adăuga o nouă adresă de livrare?

Puteți adăuga o nouă adresă de livrare accesând Contul meu > Adrese > Adresă de livrare

Nu pot accesa contul meu pe decoratiunihandmade.ro
Ce pot face?

Verificați dacă ați utilizat adresa de e-mail cu care a fost creată înregistrarea pe site și dacă l-ați introdus corect.
Dacă ați uitat parola, accesați câmpul “Ai uitat parola?”.

Pot să aflu mai multe informații legate de un produs?

Fiecare produs pe lumanarinaturale.ro a fost verificat, descris și fotografiat cu atenție. Pe pagina produsului puteți vedea categoria, subcategoria. Pentru mai multe informații ne puteți contacta la adresa de e-mail contact@decoratiunihandmade.ro sau la nr. de telefon 0724 39 49 12.

Informații comenzi / cumpărături

Cum comand?

Plasarea comenzilor se realizează în 2 pași simpli: Adăugați produsele pe care doriți să le achiziționați în coșul de cumpărături și apăsați butonul “Finalizare comandă”.
La următorul pas va trebui să completați datele dvs. de contact, adresa de livrare, metoda de plată (dacă plasați o comandă pentru prima dată) și apăsați butonul “Trimite comanda”.
Veți primi un e-mail de confirmare a comenzii cu numărul ei și datele dvs. Puteți vizualiza numărul comenzii și din Contul meu > Comenzi.
*În cazul în care ați observat o greșeală după trimiterea comenzii privind datele de contact/livrare/facturare, vă rugăm să ne contactați de îndată.

Pot plasa o comandă telefonic?

Da. Pentru comoditatea clienților noștri, comenzile se fac atât online, prin e-mail cât și telefonic. De asemenea, dacă aveți întrebări sau aveți nevoie de ajutor, ne puteți contacta la adresa de e-mail contact@decoratiunihandmade.ro sau la nr. de telefon 0724 39 49 12.

Există o limită a numărului de produse/comandă?

Nu, nu există o limită a numărului de produse pe care puteți să le achiziționați, astfel puteți adăuga în coș un număr nelimitat de articole.

Pot verifica coletul la livrare?

Din nefericire curierul subcontractat nu oferă posibilitatea deschiderii coletului la livrare, în consecință nu putem asigura acest serviciu.

Ce modalități de plată oferiți?

Puteți plăti produsele comandate prin următoarele instrumente de plată:
Plata online prin card – cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele Visa (Classic și Electron) și Mastercard. 
Plata numerar sau card la ridicarea personală.
Pentru a afla mai multe detalii cu privire la instrumentele de plată, accesați: Informații livrare & plată.

Cum pot să folosesc un cod de reducere?

Fiecare cod de reducere poate fi introdus în câmpul „Ai un cod de reducere?” la fiecare pas din coș:
Scrieți sau copiați codul de reducere și apăsați butonul „Adaugă”. Dacă ați introdus corect codul de reducere, discountul va fi aplicat, reducând suma de plată. Dacă nu se acceptă codul, verificați dacă ați scris/copiat codul de reducere corect.
Din păcate, codurile de reducere nu pot fi aplicate după confirmarea comenzii.

Am încercat să aplic un cod de reducere, dar site-ul nu îl acceptă. Ce pot face?

Asigurați-vă că ați introdus corect codul de reducere. De asemenea, verificați și valabilitatea codului pentru că s-ar putea să fi expirat între timp. În cazul în care problema persistă vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul: 0724 39 49 12 sau prin e-mail la adresa: : contact@decoratiunihandmade.ro.

Pot modifica modalitatea de plată pentru comanda mea, după confirmarea ei?

Ne pare rău, dar după ce o comandă  este confirmată cu succes, modalitatea de plată nu poate fi modificată.